病人的话

病人的话

网站上网友对医生的评论

“上年膝头痛睇过戴医生,结果做左冲击波治疗就好返了。那次经验对戴医生的专业态度及细心印象深刻,心谂将来再有咩事都要揾返佢。
上星期在家打个大喷嚏之后,竟然开始腰痛脚痹,我嗱嗱临又揾戴医生,医生一如以往,清楚解释我咩事,做左几次腰椎间盘治疗,痹痛少左,戴医生真系一个痛症专家...
查看详细内容

Justin

“腰痛了好几个星期,仲越黎越痛,去了去开的普通科医生,照了 x-ray 又话乜事都冇,只比了几粒止痛丸帮助不大⋯⋯ 再同医生讲唔想再用止痛药,佢就转介了我去睇戴医生⋯⋯⋯ 戴医生睇了Xray , 话有些骨头位置唔太正,提议做一些治疗去复位,其实都唔太明佢讲乜本身亦未睇过脊骨科医生...
查看详细内容

阿洛

“我妈妈一向睇开第二个脊医,点知睇开个脊医回去美国探亲。最近妈妈腰痛复发,机縁巧合去见了戴医生。戴医生这里的治疗同妈妈之前睇开的脊医很不同,之前的脊医都只是复位及电疗,每次治疗大概10分钟左右。戴医生诊所内却有很多仪器,针对不同的痛症。对于我妈妈...
查看详细内容

Macy

“过去几个月受颈痛困扰,晚晚痛到瞓唔到,换左多个枕头、试过针灸及物理治疗,效果不是没有,但不太理想。
同事介绍了揾戴医生。本身住港岛南区,是比较传统的港岛人,极少过海去九龙,但同事好意推介,故不妨一试。
这个医生讲解非常详尽,我自己就唔系...
查看详细内容

Cindy
即时预约

电话预约
于办工时间致电 2723-9622

WhatsApp预约
通过WhatsApp传送讯息给 芝加哥脊骨痛症治疗中心